• Fri frakt over 1500,- NOK
  • Full returrett i 14 dager
  • Leveringstid: 3-4 dager
  • Kjøp med faktura
  • Min Konto

Sloper til klatretrening

Flere visninger

Hemisphere 12 Sloper til trening

Bli den første som omtaler dette produktet



Availability: På lager

kr 175,00

Sloper til klatretræning
Diameter: 12 cm
Dybde: 9 cm





Detaljer

Hemisphere 12 Sloper til træning

Campuslister og slopere til klatretrening! Er du på jakt etter utstyr til et perfekt treningsområde hjemme eller på et klatresenter, så er campuslister og slopere et godt valg av utstyr som gir variert trening og styrke ut til fingerspissene. Denne vakkert utformede kulen i tre, kan henges opp både hjemme eller i treningsområdet der du klatrer, og åpner for solid styrke- og grepstrening

Bolt følger ikke med - en M10x60 mm bolt stikker ca. 15 mm ut på baksiden, og passer dermed perfekt hvis du monterer den på en 15mm treplate.

kr 175,00

Skriv din egen omtale

You're reviewing: Hemisphere 12 Sloper til trening

Hvordan vurderer du dette produktet? *

Produkt spørgsmål

Hva er agonist- og antagonisttrening?

Agonist og antagonist er to begreper som brukes om henholdsvis arbeidende og motarbeidende muskler. De arbeidende og motarbeidende musklene skal helst være like sterke, og det er derfor viktig å trene både agonisten og antagonisten.

 

Hvis man for eksempel trener overkroppsstyrke er det viktig å trene både rygg- og brystmusklatur, for å unngå et skeivt resultat. En veltrent brystmusklatur og svak ryggmusklatur kan gi opphav til ubehageligheter og ryggskader. Manglende antagonisttrening kan hos noen klatrere sees som fremoverpekende skuldre og en krummet kroppsholdning.

 

Det samme prinsippet er gjeldende ved for eksempel fingerstyrke, ved trening på treningsbjelker eller lignende. Her risikerer man meget ensidig antagonisttrening, så det er viktig å trene de motarbeidende musklene også. 

Bedøm svaret?